6 תשובות
תשאלי ואל תתביישי
זה כסף שלך שעבדת בשבילו ומגיע לך לדעת מה עם זה
זה כסף שלך שעבדת בשבילו ומגיע לך לדעת מה עם זה
שואל השאלה:
תכתבו לי מה להגיד לו מילה במילה
תכתבו לי מה להגיד לו מילה במילה
אנונימית
את צריכה להגיד לו : היי שלום מה לגבי התשלום הסופי שלי, את לא צריכה להתבייש כי זה עיניין של כסף ואם לא תגידי לו יכול שהוא לא ישלם לך שזה נגד החוק וגם לא נעים
עדיף שתשאלי לגבי הכסף , כי אני פעם עבדתי על מורה פרטית והתלמידה בכלל לא הייתה משלמת אז לא היה לי נעים לשאול אותה ובסוף היא לא שילמה לי עד היום .
שואל השאלה:
אבל איך להגיד אני מתביישת
אבל איך להגיד אני מתביישת
אנונימית
תגידו לו את חייבת בסופו של דבר
באותו הנושא: