5 תשובות
כן שילוב ממש מעניין, בהצלחה!
מהניסיון שלי ביולוגיה היא מאוד מעניינת וגם גיאוגרפיה היא עוד 5 יחידות פחות או יותר בחינם. בהצלחה!!
כן, אני בביולוגיה וזה היה ממש מעניין בכיתה י
בהצלחה!!!
שואל השאלה:
תודה רבהה אין אצלנו גיאוגרפיה חח אבל עם ביולוגיה היסטוריה והמגמה המובנית יש לי 13 או 12 יחידות אם אני לא טועה
אנונימית
פצצה. בהצלחה