4 תשובות
אז מה שאני עושה זה או מדלגת על הגלולה ואז יכול להיות קצת שיבושים ואת תקבלי מחזור עד שזה יסתדר או שאני לוקחת ישר שאני נזכרת ואז יום למחרת אני לוקחת אחד בבוקר ואחד בערב. בחלק מהאריזות בגלולות רשום מה לעשות אם שכחת גלולה אז יכול להיות שרשום על האריזה גם מה לעשות. מקווה שעזרתי
שואל השאלה:
אבל מה אני אמורה לעשות כדי שלא ישבש לי את התהליך
שואל השאלה:
לוקחת את הגלולות לסידור מחזור לא למין
תקחי ישר מתי שאת חוזרת. אלא אם את לוקחת את הגלולות ואת פעילה מינית אז אני לא יודעת