14 תשובות
לא פגשתי חייזר אבל אני מאמינה שההסתברות לקיום חייזרים גבוהה מאוד.
היקום שלנו עצום, אפילו את כדור הארץ לא חקרנו עד הסוף.
אז כן, יש אפשרות שהם קיימים.
שואל השאלה:
אני אשמח לעוד
וזה די דומה למה שקרה לי, גם שלי נעלם בזינוק אור
כנראה שזה קטן יותר ליחיד
חחח
אנונימי
שואל השאלה:
היי, גם אני עדות מישראל.
אנונימי
שואל השאלה:
כתבתי את מה שקרה לי עכשיו בתיאור השאלה
אנונימי
אני מאמינה שיש
יש לנו יקום עצום אין סיכוי שאין
כן
יש לנו יקום ענקי אין מצב שאין
כן פגשתי היום בבוקר
לא יודע אם יש חייזרים או לא.יכול להיות שכן או לא.יש סבירות גבוהה שיש חיים מחוץ לכדור הארץ.
^^^^דרך אגב זה לא הוכחה לקיום חייזרים,לא זה ולא שאר העדויות שרשמת
אנונימי
אני הבנתי,לא בטוח שאתה הבנת...מה הטעם להביא את העדויות האלו אם זה לא הוכחה.
אנונימי
מאמין
שואל השאלה:
אני אשמח שתענה לי בפרטי
תודה על כל המפגשים
אנונימי
אוקיי כזה דבר, כן כנראה שיש חייזרים לא אנחנו לא נפגוש אותם בחיים, היקום ענק מאוד המערכת שמש הכי קרובה אלינו היא במרחק של 10,000 שנים של נסיעה אין מצב שנפגוש פיזית הכל רחוק מידי
תפסיק עם הקריסטל זה לא בריא לך טיפשון
לא פגשתי חייזר, אבל מאמינה שכן.
חוץ מהעובדה שאנחנו יודעים כל כך קצת זה דיי דפוק לחשוב שאנחנו לבד ביקום הענק הזה