18 תשובות
אמרו לא להגיד מי
שבלוליתה למה ככה יא כלבה
אנונימית
ואי איזה חרא לגלות מי
את יותר כמו טיפשה ^^
אנונימית
כן
שואל השאלה:
ביקשתי שלא אבל ???
ביקשתי שלא אבל ???
אנונימית
שואל השאלה:
כנראה החיים שלך פשוט עצובים אני מרגישה רע בישבילך
כנראה החיים שלך פשוט עצובים אני מרגישה רע בישבילך
אנונימית
שואל השאלה:
זה לא העיניין שגילית , זה העיניין שעשית דווקא וכן סורי לרוב אנשים שעושים דווקא זה אנשים ממורמרים
זה לא העיניין שגילית , זה העיניין שעשית דווקא וכן סורי לרוב אנשים שעושים דווקא זה אנשים ממורמרים
אנונימית
זה שיש לך בעיות בחיים זאת לא סיבה להתנהג כמו חרא
שואל השאלה:
לא אכפת לנו?
לא אכפת לנו?
אנונימית
שואל השאלה:
חיימשלי אומרת ברו וחושבת שהיא מגניבה
חיימשלי אומרת ברו וחושבת שהיא מגניבה
אנונימית
שואל השאלה:
ליטרלי אומרת ברו דיי
ליטרלי אומרת ברו דיי
אנונימית
שואל השאלה:
את עד כדי כך ממורמרת ? דיי אני מרחמת עלייך
את עד כדי כך ממורמרת ? דיי אני מרחמת עלייך
אנונימית
ואי את ממש פיק מי אה^^
כן
שואל השאלה:
ליטרלי למה???
ליטרלי למה???
אנונימית
שואל השאלה:
דיי זה כבר מצחיק אותי
דיי זה כבר מצחיק אותי
אנונימית
אני באמת לא מבינה כמה כלבה אפשר להיות בשביל לספיילר לכולם אפילו שביקשו שלא
אשכרה ילדה עצובה
אשכרה ילדה עצובה
אנונימית