14 תשובות
ממש כשעשיתי 18
בערך שבועיים אחרי שחגגתי 19
בן 18 וללא רישיון, תאוריה, או ת"ז (0_0).
^ ברו לא במטריקס
התחלתי ללמוד ב17.5
הוצאתי ב18
הוצאתי ב18
16
16
לא עשיתי עדיין p:
עדיןן בתאוריה ה 5
17 ו9 חודשים כזה
17 וחודש
לפני שנה .
9 וחצי הוצאתי רישיון לבימבה
באותו הנושא: