11 תשובות
תמיד יש סיכוי..
בגלל זה עושים מה שאני עשיתי. אני גם הולך לשם. תשנו במלון זול באותו לילה
שואל השאלה:
^ ואיך אני אגיע למלון? זה על אותו הקונספט
ואני בת 14 אז לא יסכימו לי
אנונימית
אה אז אין לי מה להגיד
סיכוי נמוך אבל תדאגו שיהיה לכן טלפון עם טעינה שתוכלו להתקשר למשטרה
להיזהר שימו לב
לוקחים סיכון או הולכים ברגל
שואל השאלה:
^ אני גרה בראשון וההופעה בתל אביב אני אקרוס בדרך
אנונימית
אז מזמינים מראש נהגת.
בדרך במונית תהיו בטלפון בשיחה עם חברה או אחד ההורים ככה אם יקרה משהו יהיה מישהו על הקו שיוכל לעזור
אולי אם יש נהג מונית שאחת המשפחות מכירה תקבעו איתו שהוא יקח אתכם בתשלום (עשיתי את זה כמה פעמים )
ובכללי בואי לא אמור לקרות משהו חריג
היי מתוקה.
סביר מאוד להיות שזה לא יקרה . תעלו על מונית עם בן אדם שלא נראה לכן חשוד, אל תפתחו איתו יותר מידיי שיחה, תדאגי שלשתיכן יהיה טעינה בטלפון , תוך כדי תשלחי מיקום לאחד ההורים או לאיזו חברה שלא נמצאת איתכן במופע. (זה מה שאני עושה נגיד) . או שתהיו בשיחה עם מישהי :)
שבו שתיכן מאחורה , אל תתני לחברה שלך לשבת מקדימה לצידו וגם לא את.