4 תשובות
יאפ יאפ , כי הפעלת מאמץ :)
עלה לך וזה בסדר
עלה לך וזה בסדר
שואל השאלה:
להמשיל להתאמן או ללכת הביתה?
להמשיל להתאמן או ללכת הביתה?
אנונימית
ללכת הביתה
הביתה, תרגישי טוב.
באותו הנושא: