11 תשובות
חס ושלום
אנונימי
לא
נקווה שלא
חס וחלילהב
לא נראה לי הגיוני הכסף לחרידים, אבל לא תיהיה כרגע מדינת הלכה.
בעזרת ה' שהמשיח יבוא כבר, ואז תהיה מדינה **יהודית אמיתית**.
לא
סתם מלחיצים אתכם
סתם מלחיצים אתכם
יכול להיות, אני כבר לא בקצב
מה זה?
אנונימית
אין לדעת
למה לבוז לחוקים של ה' יתברך?
אנונימי
באותו הנושא: