6 תשובות
שואל השאלה:
איך כיתה ח מחויבות אישית זה בתיכון
אנונימית
מי שסיים כיתה ח כן אבל גבולי
כי מי שנמצא במדא נמצא שם כי הוא רוחה וכי זה מעניין אותו אז הוא מוכן ללמוד מכיתה ח
מי שסיים כיתה ח כן אבל גבולי
עדיף ללכת לצופים אם משהו
^ אנשים לא הולכים למדא רק בשביל מחויבות אישית