6 תשובות
ציון מהמם כל הכבוד!
זה סביר
לא ציון ממש טוב
לא זה אחלה ציון
זה פצצה, אפילו ב4 לא מצליחים תמיד להגיע לציון כזה וגם ב3, אז 5?! מדהים. אם חשוב לך יותר פשוט תיגשי בחורף
זה מדהים!
כל הכבודד