7 תשובות
כי הם רוצים להראות שהם מיוחדים אגל הם לא הםנממש לא זה לא הופך אותך למדניב שאתה גיי אתה פשוט גיי למי אכפת תצא מהארון ושקט
אנונימי
יש משהו בדברייך. אני מניח שאולי הם רואים בתשומת לב הזאת איזשהי משמעות והכרה.
מסכימה ומחזקת
הם רוצים שיתייחסו אליהם כמו בני אדם, לא פחות מזה, רוב הקהילה נראים ומתנהגים כמוך וכמוני
מסכים ומחזק
מה הבעייה בזה?
אם החברה מלכתחילה הייתה רואה בלהט"בים כחלק מהכלל, לא היה צורך במצעדי הגאווה, שהתחילו לאחר שללהט"בים התחיל להימאס מהדיכוי של ממשלת בריטניה נגדם.
גם היום, פוליטיקאים בכל העולם מנסים לקדם חקיקות נגד להט"בים. את חושבת שאם הקהילה הגאה לא היו עושים רעש סביבם, משהו היה קורה אחרת?
לא. להיפך, העובדה שהקהילה הגאה יוצרת רעש מסייעת להם לפעול נגד אותן חקיקות.
גם היום, פוליטיקאים בכל העולם מנסים לקדם חקיקות נגד להט"בים. את חושבת שאם הקהילה הגאה לא היו עושים רעש סביבם, משהו היה קורה אחרת?
לא. להיפך, העובדה שהקהילה הגאה יוצרת רעש מסייעת להם לפעול נגד אותן חקיקות.