התחברות
הרשמה
אוטובסים מחר עובדים חצי יום או יום רגיל ?
25 ביולי 2023, 16:13
מערכת סטיפס
אוטובוס
תחבורה ציבורית
אוטובוסים
תשובה אחת
רגיל נראלי
ח
חייבת שעות שינה
באותו הנושא:
יום שלישי ה17.4 ( יום הזיכרון לחללי צהל) כל החנויות והאוטובסים עובדים כרגיל או שהכל נסגר מוקדם מהרגיל?
ביום שלישי כשיש בחירות האוטובסים מעיר לעיר עובדים ?
היי אני מתניידת בעזרת אוטובסים הבעיה שאני לא מצליחה להגיע מוקדם לאוטובוס
עד מתי אוטובסים היום עובדים? בגלל החג
יהיו אוטובסים כרגיל?
היום לא עובדים רגיל בגלל החג אבל מחר רגיל?
דחוף?? יש אוטובסים היום בצהרים וערב?
יהיה מחר אוטובסים כרגיל עד שעה 5?
אפשר לשלם בכסף רגיל באוטובס?
יש אוטובסים בשיש בערב?
יש אוטובסים בזמן הסגר נכון?