16 תשובות
זה פאקינג מוזר
אבל זה ליטרלי כי בא להן
זה כמו לראות סדרה.. לא רואה בעיה עם זה
אני גם חושבת שזה מוגזם
פחות גיל 14 אבל נגיד 12 וזה, מאבדים את התמימות מהר מידי
פחות גיל 14 אבל נגיד 12 וזה, מאבדים את התמימות מהר מידי
13+ זה נורמלי כי זה כבר גיל ההתבגרות והורמונים
מ13+ זה נראלי סבבה
אנונימית
וואלה יש לי חברות שקראו בגיל הזה ולא היה להן אפילו ויקטור או משהו זה פשוט מה שקרה
אני מדלגת על זה למרות שאני כבר בת 15
תקשיבי, לא חושבת שבנות יבזבזו מאות שקלים על ספרים רק כי "זה טרנד" ברור שקוראים ספרים עם תוכן פו*נוגרפי אבל זה ממש לא רק בשביל זה
וגם, במילא אם הם לא ייחשפו לזה לספרים תאמיני לי שהם נחשפות לזה מכל מקום אחר בעולם
וכן, יש מצב שהם באמת בוגרות לגילם, יש מצב שהם כבר יודעות על זה
זה כמו שבגיל הזה גם נערים - ונערות במקום לקרוא את זה, צופים בזה.
ברור שהגילאים האלה פחות מומלצים לקריאת דברים כאלה.. אבל זו גם בחירה שלהם בסוף.
אגב זה מדובר על גילאי 13+
11 זה באמת גיל הרבה יותר מידי מוקדם לזה..
וגם, במילא אם הם לא ייחשפו לזה לספרים תאמיני לי שהם נחשפות לזה מכל מקום אחר בעולם
וכן, יש מצב שהם באמת בוגרות לגילם, יש מצב שהם כבר יודעות על זה
זה כמו שבגיל הזה גם נערים - ונערות במקום לקרוא את זה, צופים בזה.
ברור שהגילאים האלה פחות מומלצים לקריאת דברים כאלה.. אבל זו גם בחירה שלהם בסוף.
אגב זה מדובר על גילאי 13+
11 זה באמת גיל הרבה יותר מידי מוקדם לזה..
^ מי שעושה את זה בשביל טרנד סתם מביכה, אבל כמעט כול בן אדם בגיל 13+ קרא תוכן פורנוגרפי נטו בגלל הורמונים. זה לא משהו ששולטים בו וזה לא משהו רע
זה באמת לא בסדר פחות מגיל 14 וזה לא לגילם, אני קוראת נגיד כי זה מעניין אותי וגם את חברות שלי זה מעניין, זה מוסיף ספייס לספר
וזה לא טרנד, נראה לך אני אבזבז 500 שקל על ספרים רק בגלל טרנד? אני לא מטומטמת
וזה לא טרנד, נראה לך אני אבזבז 500 שקל על ספרים רק בגלל טרנד? אני לא מטומטמת
חיים שלי עם כמה שזה לא נראה לכם בסדר הורומונים זה דבר קיים
ולצערי בימינו כבר מגיל צעיר לא תמימים
13 14 זה סבבה
אני התחלתי ב 14 ואין בעיה עם זה
11 זה משהו אחר עוד קראתי אייבי ובין
אבל אי אפשר להגיד באותה נשימה גיל 11 ו 14
זה שלבים שונים לגמרי
אני התחלתי ב 14 ואין בעיה עם זה
11 זה משהו אחר עוד קראתי אייבי ובין
אבל אי אפשר להגיד באותה נשימה גיל 11 ו 14
זה שלבים שונים לגמרי
מ13+ זה סבבה אבל זה כבר לא דור תמים וזה ניהיה טרנד
אנונימית
תאמיני לי שהתוכן בספרים הרבה פחות גרוע מבאינטרנט,ואם לא בספרים אז הן ילמדו את זה מרשתות חברתיות באינטרנט בכללי. לפחות בספרים יש עלילה והן עושות משהו במקום לראות סדרות כל היום (שאגב גם שם הן יחשפו לזה ברמה יותר גבוהה וגרועה).
מי שקוראת את זה/קוראת בכללי בגלל הטרנד זה מזעזע,והיא לא צריכה לקרוא אם היא לא נהנית מזה/מרגישה בנוח עם הסמאט.
כל עוד הן בוגרות,מרגישות בנוח עם זה ויודעות שמה שכתוב זה לא בהכרח מה שקורה במציאות זה בסדר.
מי שקוראת את זה/קוראת בכללי בגלל הטרנד זה מזעזע,והיא לא צריכה לקרוא אם היא לא נהנית מזה/מרגישה בנוח עם הסמאט.
כל עוד הן בוגרות,מרגישות בנוח עם זה ויודעות שמה שכתוב זה לא בהכרח מה שקורה במציאות זה בסדר.
אנונימית