17 תשובות
כנראה תתחרטי על זה
קודם כל, תגדלי, תביני מה את באמת רוצה ומה את באמת מעדיפה, ורק על פי זה תחליטי
להחליט על דבר כזה עכשיו זה לא טוב
קודם כל, תגדלי, תביני מה את באמת רוצה ומה את באמת מעדיפה, ורק על פי זה תחליטי
להחליט על דבר כזה עכשיו זה לא טוב
להוציא איבר מהגוף זה תהליך קשה והחלמה ארוכה. תני לזה זמן, יש דרכים יותר פשוטות והפיכות, בנתיים, לעצור את המחזור
שולחת אהבה
שולחת אהבה
חכי לאחרי גיל 18 מינימום, אם את לא רוצה מחזור זאת לא סיבה מספיק טובה וכנראה תתחרטי
מוקדם מדי להחליט דבר כזה.. יש נשים שמוכנות למות כדי להביא ילד, אבל בגילאים שלנו.. מלבד חרדים שדי שטופי מוח לזה (סליחה אני אוהב אתכם אבל זה נכון) זה בא בשלב די מאוחר. אל תתני למישהו לחתוך לך את הגוף מבפנים ולהוציא את הבשר שלך רק בגלל מה שאת חושבת כרגע.
אל תעשי את זה.
^ את תראי שאי אפשר, יש חוק כזה, עזבי להוציאי רחם, אפילו אישה שרוצה לסגור שחלות (כדי לא להיקלט להריון) חייבת שהיו לה לפחות 2 ילדים וגם אחרי 2 אף רופא לא מוכן לעשות לה. פה בארץ זה ממש בעייתי.
שואל השאלה:
אז בחול ^
אז בחול ^
אנונימית
^ לא יתנו כשידעו את מישראל.. כי בישראל יש את החוק שאסור ואף מדינה לא תתעסק עם חוקים של מדינה אחרת. גם בחול זה בעייתי אגב בלי ילדים אף אחד לא יעשה את זה.
בכללי זה ניתוח קשה ומסובך, רופאים לא רוצים לעשות אותו.
בכללי זה ניתוח קשה ומסובך, רופאים לא רוצים לעשות אותו.
שואל השאלה:
ברו
ברו
אנונימית
^ את יודעת מה.. תנסי, ואז תראי שצדקתי. אני יודעת כי אני קראתי על זה כמה כתבות בעבר.
אני חבדניקית אז זה לא רק מי שלא חרדי;)
מבינה אותך עד מאוד
וזה באמת קשוח.
דיברתי עם מישהי בוגרת והבנתי שהכל יכול להשתנות ואז אתחרט והיא כתבה לי משהו שאולי יעזור לך טיפה להחזיק עוד קצת עד שתביני שזה חשוב ולמרות שלא בא לך עכשיו זה יכול להשתנות ותתחרטי... אקדים למה שאמרה משהו שהסבירה לי בהקלטה, ישנם הרבה דברים בחיים שאנחנו עושים בקבלת עול. חתונה וילדים זה חלק מהם, אם הקב"ה לא היה מצווה אותנו להתחתן כנראה שהיה הולך פה באלגן ומהר מאוד לא היה כלום. למה? כי מה ההגיון בלהתחתן? מה יצא מזה חוץ מטופס חתום? יש סיבות כן? אבל העיקר שבחתונה זה קבלת עול, להתמסד לאישה אחת... אם זה לא היה בקבלת עול אף גבר לא היה מוכן למשימה הזו. וגם אישה. לחיות חיים עם אדם שהפוך ממנו ולהסתדר, לדאוג לבית לעוד אדם חוץ ממני, להיות מחוייב לצד השני בקשר ועוד...
ונעבור להודעה:
"גם אם את מרגישה היום שאת לא מוכנה לילדים יש בזה שתי מעלות:
א. זה רלוונטי להיום.
ב. ילדים לא מביאים כי רוצים אלא כי ה' רוצה:)
אז את כבר מתחילה את החיים בקבלת עול"
ברגע שלקחתי את הנושא של ילדים כקבלת עול הכל הסתדר לי ואני מרגישה קצת יותר טוב בנוגע לזה.
אני לא יודעת אם זה מתאים גם למקום שאת נמצאת בו אבל לפחות ניסיתי...
דיברתי עם אנשים שונים על זה ורובם חשבו שאני משוגעת אבל היו גם כאלו שנתנו לי כלים. תשובה נוספת שעזרה לי הייתה של חברה שהסבירה לי שכשהתינוק נולד האמא מתמלאת אהבה לתינוק שלה. ואז היא רוצה אותו.
אחד האנשים שדיברתי איתם הציג לי מלא הלכות על למה האישה לא חייבת בכלל ללדת..... ושאני יכולה להתחתן עם עקר וכו'
ואז הבנתי שאני רוצה. אני יכולה להגיד עד מחר שזה מפחיד אותי ואין לי כוח למחזור אבל להתחתן עם עקר? מה אם ארצה ילדים פתאום- הופס- אז יש מקום לרצות? אני רוצה?
אז מותר לחכות ולא ישר על השנה הראשונה אבל תכלס, זה גרם לי להבין שאני רוצה. עם כמה שחששתי מזה...
מבינה אותך עד מאוד
וזה באמת קשוח.
דיברתי עם מישהי בוגרת והבנתי שהכל יכול להשתנות ואז אתחרט והיא כתבה לי משהו שאולי יעזור לך טיפה להחזיק עוד קצת עד שתביני שזה חשוב ולמרות שלא בא לך עכשיו זה יכול להשתנות ותתחרטי... אקדים למה שאמרה משהו שהסבירה לי בהקלטה, ישנם הרבה דברים בחיים שאנחנו עושים בקבלת עול. חתונה וילדים זה חלק מהם, אם הקב"ה לא היה מצווה אותנו להתחתן כנראה שהיה הולך פה באלגן ומהר מאוד לא היה כלום. למה? כי מה ההגיון בלהתחתן? מה יצא מזה חוץ מטופס חתום? יש סיבות כן? אבל העיקר שבחתונה זה קבלת עול, להתמסד לאישה אחת... אם זה לא היה בקבלת עול אף גבר לא היה מוכן למשימה הזו. וגם אישה. לחיות חיים עם אדם שהפוך ממנו ולהסתדר, לדאוג לבית לעוד אדם חוץ ממני, להיות מחוייב לצד השני בקשר ועוד...
ונעבור להודעה:
"גם אם את מרגישה היום שאת לא מוכנה לילדים יש בזה שתי מעלות:
א. זה רלוונטי להיום.
ב. ילדים לא מביאים כי רוצים אלא כי ה' רוצה:)
אז את כבר מתחילה את החיים בקבלת עול"
ברגע שלקחתי את הנושא של ילדים כקבלת עול הכל הסתדר לי ואני מרגישה קצת יותר טוב בנוגע לזה.
אני לא יודעת אם זה מתאים גם למקום שאת נמצאת בו אבל לפחות ניסיתי...
דיברתי עם אנשים שונים על זה ורובם חשבו שאני משוגעת אבל היו גם כאלו שנתנו לי כלים. תשובה נוספת שעזרה לי הייתה של חברה שהסבירה לי שכשהתינוק נולד האמא מתמלאת אהבה לתינוק שלה. ואז היא רוצה אותו.
אחד האנשים שדיברתי איתם הציג לי מלא הלכות על למה האישה לא חייבת בכלל ללדת..... ושאני יכולה להתחתן עם עקר וכו'
ואז הבנתי שאני רוצה. אני יכולה להגיד עד מחר שזה מפחיד אותי ואין לי כוח למחזור אבל להתחתן עם עקר? מה אם ארצה ילדים פתאום- הופס- אז יש מקום לרצות? אני רוצה?
אז מותר לחכות ולא ישר על השנה הראשונה אבל תכלס, זה גרם לי להבין שאני רוצה. עם כמה שחששתי מזה...
אל תעשי את זה...את תתחרטי
האשה באמת אינה חייבת בהולדת ילדים, מלבד זאת שפחד מלהביא ילדים הוא דבר שניתן לטיפול
ולכן עדיף להמתין, היא יכולה להתחתן ולא להביא ילדים, והיא ובעלה ימתינו עד שמצבה ישתפר.
וכמו שחיי האם קודמים לחיי הוולד אם אחד מהם עומד למות בלידה, כך גם אני חושב שטיפול במצבה של האשה קודם לטיפול ביצירת הוולד, וכן מבחינה דתית נחשב לו שעוסק במצוות פרו ורבו אף שלא הוליד, כיוון שמכל מקום עוסק בזה ומנסה לעזור לאשתו שתוכל להוליד בלי שתפגע פיזית או נפשית.
מלבד זאת שיש פתרונות למניעת הריון פשוטים הרבה יותר, ביניהם גלולות כפתרון זמני, או השתלת מתקן ברחם כפתרון קבוע וכו'.
ולכן עדיף להמתין, היא יכולה להתחתן ולא להביא ילדים, והיא ובעלה ימתינו עד שמצבה ישתפר.
וכמו שחיי האם קודמים לחיי הוולד אם אחד מהם עומד למות בלידה, כך גם אני חושב שטיפול במצבה של האשה קודם לטיפול ביצירת הוולד, וכן מבחינה דתית נחשב לו שעוסק במצוות פרו ורבו אף שלא הוליד, כיוון שמכל מקום עוסק בזה ומנסה לעזור לאשתו שתוכל להוליד בלי שתפגע פיזית או נפשית.
מלבד זאת שיש פתרונות למניעת הריון פשוטים הרבה יותר, ביניהם גלולות כפתרון זמני, או השתלת מתקן ברחם כפתרון קבוע וכו'.
אני ממש מבינה שזה החלטה שלך לא להביא ילדים ואם את רוצה לעשות את זה, זה בחירה שלך. אבל סתם זורקת לאוויר: כשמוציאות את הרחם הגוף מתחיל תהליך הזדקנות וזה אומר שתיראי הרבה יותר מבוגרת מהגיל שלך.
אני לא אומרת לך לא לעשות את זה אבל תסתכלי על ההשלכות
אני לא אומרת לך לא לעשות את זה אבל תסתכלי על ההשלכות
אנונימית
אסור בישראל על פי החוק. לא יוציאו לך. גם אם תשלמי ותתחנני.
שואל השאלה:
באמת שאני לא רוצה ילדים.. ואם לא יהיה לי מחזור זה רק בונוס, אני יכולה לאמץ.
אני בת 17 והחלטתי, אני אדבר עם הרופא נשים שלי ונראה..
באמת שאני לא רוצה ילדים.. ואם לא יהיה לי מחזור זה רק בונוס, אני יכולה לאמץ.
אני בת 17 והחלטתי, אני אדבר עם הרופא נשים שלי ונראה..
אנונימית
עכשיו לא בא לך כי את עדין ילדה, בעתיד כן תרצי
באותו הנושא: