7 תשובות
לזרום עם הקשר
תשאלי אותו למה הוא לא עונה מהר ואם עשית משהו או קרה משהו
תקשיבי ממש סליחה שזה יוצא ככה אני הכי הכי לא רוצה לפגוע אני רק אומרת את דעתי...אז לדעתי זה לא טוב להתחיל קשר עם מישהו מהאינסטגרם כי יש מצב זה איזה מישהו בן שמונים... עוד פעם סליחה שזה יצא ככה
לזרום עם זה זמן מה, אולי יחשוב שאת נואשת.
גם אני במצב דומה. מנסה לא לחפור מידי
שואל השאלה:
לא משנה הוא הציע לי להיות חברה שלו עכשיו
שואל השאלה:
לא לא אני מכירה אותו הוא ילד בגילי
מזל טובב