11 תשובות
יש כאלה שגורמים להרגיש ממש מוזר בקטע רע, ויש כאלה שאני דווקא ממש אוהבת והם משקיעים ברמות

אבל אני מתכוונת לסרטונים האלה שמעלים לרשתות ולא לאנשים שהולכים ככה במציאות
לא שיש לי בעיה עם אנשים שהולכים ככה, שילכו עם מה שבא להם אבל זה פשוט לא הטעם שלי
אחלה אנשים שבעולם מת עליהם
מוזרים
אנונימית
ילדותים מוזרים
אנונימית
יש כאלה שעושים את זה קצת.... מוזר נגיד אתזה ככה
אבל בכללי זה ממש מגניב ואנשים משקיעים הרבה זמן בלהכין תחפושות כאלה ובכללי אני הכנתי כזאת שנה שעברה אבל לא עשיתי עם זה כלום חח =)
אני אמור לחשוב משהו על אנשים שפשוט עושים מה שהם אוהבים?
הם מגניבים רצח
אני עשיתי כמה
זה כיף ולא אמור להיות לאנשים אחרים אכפת מה אנשים עושים כל עוד זה לא פוגע באף אחד
אני בכללי לא הולכת לכנסים וכאלה לאן שהלכתי עם זה זה בפורים
רוצה למצוא חברה כזאת
אחלה אני נראה רע עם קוספליי אבל אח שלי עושה וממש מגניב