7 תשובות
שניר ושי
כולם כי האח הגדול זה אוברייטד חרא סדרה שאוכלת תאים במוח
אנונימית
ספיר, שניר. לדעתי צריך להעיף את שני השחקנים האלו
אנונימית
^כןכן גם ספיר ואברהם
(למרות שאת ספיר לא ממש מעריכים אבל עצם העובדה שהיא שם זה כבר אוברייטד)
אנונימית