5 תשובות
אני עשיתי ומודה על כל רגע שהחלטתי לא להתגייס השנתי שירות הייתה השנה הכי כיפית וקלילה שיש אף אחד לא פוקד עליך ומחייב אותך עשיתי די מה שבא לי
שואל השאלה:
^מה היה התפקיד שלך?
אנונימית
עבודה עם נוער בסיכון
שירתי בכלבייה, היה מדהים אך גם קשה מפני שזו עבודה פיזית. בעיקרון, לא מתחרטת מפני שלא התאמתי למסגרת צבאית, אך כן יש הרגשה של פספוס.
במדא כחובשת, ההחלטה הכי טובה שלקחתי אי פעם.