8 תשובות
לא.. לא ממש
חח ברור שזה מגניב במיוחד למושפעות!
לא, לא.
חוץ מזה שכדי להיכנס לשטרות צריך לעשות משהו בחיים ולא לזייף ולמלמל מילים במסווה של שיר.
חוץ מזה שכדי להיכנס לשטרות צריך לעשות משהו בחיים ולא לזייף ולמלמל מילים במסווה של שיר.
חחח חחח חח כן אע
אני נשבעת שאם היה את השטר הזה, הייתי יורה לעצמי בראש
איזה חמוד הייתי מוכנה
זה ממש לא מתאים..
אנונימי
כן 1d האלופים
באותו הנושא: