התחברות הרשמה

להכיר מישהי ולשבור את הבדידות - איך עושים את זה?

1 במאי 2013, 20:59
היכרויותדיכאוןנפשאנשיםמוותהתאבדות    
4 תשובות
בן כמה אתה?
אנונימי
כן לכולנו
א
אנונימיתתת (:
בן כמה אתה? מאיפה?
אנונימית
שואל השאלה:
אני בן 14 מהקריות
א
אסי;)
באותו הנושא:
הבדידות הורגת אותי
הבדידות הורגת אותי מה לעשות?
פתרונות לבדידות - מה הפיתרון לבדידות?
אני מרגישה מאוד לבד, איך להעלים את הבדידות והריקנות?
אני לא מסוגלת יותר עם הבדידות..
אני מחפש מישהי שתהיה חברה שלי איפה אני יכול להכיר מישהי כזאת
יצא לי להכיר לפני מס שנים מישהי גדולה ממני ב6 שנים, האם אוכל להתחתן איתה?
תרופה לבדידות - יש תרופה לתחושת בדידות?
התמודדות עם הבדידות - איך להיות שמח שאין חברים, איך להתמודד עם בדידות אני בן 41.
להתגבר על בדידות - איך מתגברים על בדידות שאין לי חברים וקשה להשיג בגלל חוסר בטחון?
משעמם עם הבדידות מה אפשר לעשות?