9 תשובות
עזבי מה המשפחה חושבת. אם את הרגשת חיבור אז תמשיכי אם לא אז לא
אנונימי
שואל השאלה:
זהו כאילו מרגיש הוא משחק משחקים..
זהו כאילו מרגיש הוא משחק משחקים..
אנונימית
אל תלחצי מחתונה וזה יש לך עוד מלא זמן. תהני מהחיים ואל תלכי על משהו אם את לא בטוחה במאה אחוז
אנונימי
שואל השאלה:
סבבה
אבל זה נורמלי לגעת בכף יד בדייט ראשון?
סבבה
אבל זה נורמלי לגעת בכף יד בדייט ראשון?
אנונימית
כן. יש אנשים שלא נוגעים אחד בשני בכלל בדייט ראשון ויש כאלה שהדייט הראשון נגמר במיטה אז אל תדאגי לגבי המהירות זה שונה לכל זוג.
אנונימי
שואל השאלה:
לא היה לי נעים שהוא נגע בי אבל אולי אני ילדה קטנה
לא היה לי נעים שהוא נגע בי אבל אולי אני ילדה קטנה
אנונימית
אם לא נעים לך אז לא נעים ממש לא קשור לבגרות. אני גם בטוח שאם היית מרגישה יותר בנוח איתו אז היית סבבה עם זה
אנונימי
אני חושבת שהמשפחה שלך כל כך לחוצת חתן שהם יכולים גם לחתן אותך עם מדפסת, תעצרי רגע. יש לך קצב משלך, יש לך העדפות משלך וברוך השם את מהממת ויש לך הרבה מה להציע. כנראה שאת עדיין לא מבינה בתחום הזה של הפגישות. אם את רוצה להיות בטוחה אם זה מתאים או לא, תגיעי לפגישה הבאה מוכנה ותשאלי אותו שאלות מדוייקות, מה את מחפשת ומה הוא מחפש. מה מתאים לך ומה את רוצה מהקשר הזה. תניחי את המשפחה שלך לרגע בצד ותגידי לעצמך, שאת צריכה להבין אם הוא רציני - או שהוא מנסה להכניב אותך למיטה שלו לשם שעשועים. תבדקי היטב ותגידי בקול את מה שאת רוצה, ואם זה לא מתאים, זה לא מתאים. תגידי להורים שלך שהוא חיפש שעשועים ושאת מחפשת אהבת אמת ובית נאמן. הם יפסיקו להתערב לך ויקבלו באהבה את ההחלטות שלך. בת 25 זה גיל מצוין לקבל בו החלטות לטובת עצמך, ההורים שלך לא צריכים להתחתן איתו - את צריכה, ולכן - את ורק את קובעת!
שואל השאלה:
תודה רבה טיטי
תודה רבה טיטי
אנונימית
באותו הנושא: