8 תשובות
התחלתי ללכת הלוך חזור של מרחק קטן בסביבות ה20 פעם חחח
אנונימית
שמעתי מוזיקה אפלה אלקטרונית קודרת מכנית
אנונימית
אממ פשוט הלכתי לישון
רקדתי
אנונימית
הכי גרוע זרקתי חפץ שאני אוהבת כאילו לשבור אבל לא, אין לי בעיות עצבים
לא קיצוני אבל נשכתי את עצמי ממש חזק
אנונימית
דברתי כיסא וצרחתי עד שלא היה לי קול חודש ( וזה לא קשור לזה שאני מהר נייהית צרודה)
שברתי חלון זכוכית קטן
אמרתי להורים שלי שיחזרו הביתה בלעדיי מקמפינג משפחתי