10 תשובות
שואל השאלה:
החיסון היה לפני כמה חודשים אז אני אמור להיות בסדר?
אנונימי
שואל השאלה:
נ.ב התכוונתי שחיטאתי את זה אתמול לא עכשיו חח
אנונימי
אתה תהיה בסדר
לא קרה ולא יקרה כלום. הוא בטח סתם שיחק איתך אבל זה לא משנה עכשיו
שטפת ידיים אחרי שחזרת? אז הכל בסדר.
גור לא יכול לנשוך ברמה שזה יחדור לך לעור, אז אין מה לדאוג גם אם היה לחתול משהו זה לא יעבור אליך
שואל השאלה:
לא פשוט נלחצתי כי ירד לי דם וזה כאב
אנונימי
אוי איזה חמוד אל תעשה כלום
כלום
היית צריכה לשטוף טוב טוב עם סבון אחרי שזה קרה וזהו
הכל טוב זה קורה כל עוד חיטאת וזה עבר אין מה לדאוג
למות אם החתול נשך אותך כמה פעמיים אז הערס שלו יהרוג אותך מהר חתול זה חייה רשעית מאוד אם ערס חזק