3 תשובות
מבזבז.. אבל יחסית לא הרבה...
כל פעילות אינטרנטית של המכשיר שלך מבזבז מחבילת הגלישה. כל סינכרון אנשי קשר, פייסבוק, אינסטגרם, משחקים ושאר אפליקציות הפועלות ברקע, "מבזבזות" מחבילת האינטרנט שלך.
לעניין הוואטסאפ, רמת הביזבוז תלויה בשימוש שלך. אם מדובר בהודעות טקסט אז הניצול מזערי עד אפסי. אבל אם מדובר בתמונות וכל שכן סרטונים, אתה "מבזבז" נפח נכבד מהחבילה.
לעניין הוואטסאפ, רמת הביזבוז תלויה בשימוש שלך. אם מדובר בהודעות טקסט אז הניצול מזערי עד אפסי. אבל אם מדובר בתמונות וכל שכן סרטונים, אתה "מבזבז" נפח נכבד מהחבילה.
וואטסאפ מבזבז בהחלט מחבילת הגלישה
אני
באותו הנושא: