8 תשובות
כשהייתי בכיתה ח היה זוג אחד ממש בוגר שהכרתי הם באמת היו מאוד חמודים וגם מבוגרים אמרו שהם בוגרים אז כאילו למה זה משנה לך כן יש זוגות מביכים אבל זה לא מפריע שיעשו מה שהם רוצים
אנונימית
לא יודע ולא מעניין אותי גם
שאנשים יעשו מה שבא להם
אני גם לא מבין למה זה כל כך אכפת לך לרמה שאת פותחת על זה דיון
שאנשים יעשו מה שבא להם
אני גם לא מבין למה זה כל כך אכפת לך לרמה שאת פותחת על זה דיון
שואל השאלה:
את/ה צודק/ת, שאנשים יעשו מה שבא להם. אבל אותי זה מעניין.
את/ה צודק/ת, שאנשים יעשו מה שבא להם. אבל אותי זה מעניין.
אנונימית
בעיניי מביך. אצלי בביהס חטניקים מתנשקים ומעשנים. העולם נדפק קצת וזה די מעציב
לאהבה אין גיל אמר הפדופיל
ילדים בכיתה ח גם מתנשקים ובתור ילדה שעולה לט אני מכירה כמה ילידם שעשו דברים יותר גרועים
אנונימית
זה הכי מביך בעולפ אמאלה
לאהבה אין גיל
באותו הנושא: