2 תשובות
משתנה כל הזמן אבל בגדול אני סיימתי יב ואני חוגגת 18 ב20 לאוקטובר והגיוס שלי כרגע בעשירי למרץ
אנונימית
מאמינה שבגיוס מרץ (זה הגיוס של הקטנים של השנתון)