2 תשובות
משתנה כל הזמן אבל בגדול אני סיימתי יב ואני חוגגת 18 ב20 לאוקטובר והגיוס שלי כרגע בעשירי למרץ
אנונימית
מאמינה שבגיוס מרץ (זה הגיוס של הקטנים של השנתון)
באותו הנושא: