6 תשובות
אני בחורה אבל אם הייתי גבר אז ממש ממש לא
בתור בחורה אני חושבת שממש לא הייתי יוצאת עם גבר כזה ואותו דבר כלפי בחורה
אנונימית
לגברים זה לא משנה אם שכבת גם עם 100 גברים כל עוד את נראת טוב
אנונימי
דיימ מתי היא הספיקה
בהקשר לשאלה זה תלוי מה האופי שלה בדרך כלל בנות כאלה הן פחות הטעם שלי כי האופי שלהן הוא ביצ/שחקני/אנוכי/לא נאמן אבל אם היא חמודה ומוכיחה לי שהיא לא מהתכונות האלה אז הייתי נותן הזדמנות למשהו רציני אבל למשהוא חד פעמי כן כי היא לא תעניין אותי
כמה פעמיים הזדיינת עם כל אחד מהם 17 איש זה הרבה אבל
כשגבר מתאהב ביופי של בחורה לא יפריע שהיא שכבה עם הרבה והשתרללה..
אנונימי