3 תשובות
יש גרבי חצי שלא רואים וחלק לובשים בלי כי יותר נוח להם אני לובשת עם חח כי אז הרגל מזיעה וזה
כנראה שהם חושבים שזה יותר יפה אני לובשת עם גרביים ואני חושבת שזה יותר יפה עם
יש גרביים קצרות..