13 תשובות
שואל השאלה:
ובאיזה הופעה זאת הייתה אגב?
זה מאוד אפשרי, הצלחתי כמעט בכל ההופעוצ שהייתי בהם וניסיתי (חוץ מאחת שהמאבטחים היו חארות)
שואל השאלה:
אמאחה אין מצבאין מצב וואי
לאיזה הופעה זה?
שואל השאלה:
זה אפשרי???? אמאלה אני הולכת לאבד את זה
זה אפשרי ר
אני אף פעם לא נכנסתי לשם
^אני הצלחתי בקיסריה, להופעות גדולות צריך גם רצון של האומן טגם המון המון המון סבלנות אז...
שואל השאלה:
זה לא בישראל אבל :(( זה ביפן אז אין לי שמץ עד כמה זה בעייתי
תלוי בלהקה ותלוי במאבטחים, הייתי בהופעה של להקה אחת והמאבטחים לא נתנו לי להכנס(בהאנגר 11)
תלוי לאיזה להקה את הולכת ואיפה
בבארבי נגיד אפשר לחכות שם אני תמיד מחכה
בבארבי אפשר
הופעות גדולות בירקון ןכאלו לא
אה אואה בהצלחה