6 תשובות
ללמוד לומדים בכיתה י שזה גיל 15 כזה
שואל השאלה:
הלוואי ואני אעשה רישיון ואני אעבור טסט ראשון.
נגיד בן 15.5 זה גיל טוב ללמוד תיאוריה?
הלוואי ואני אעשה רישיון ואני אעבור טסט ראשון.
נגיד בן 15.5 זה גיל טוב ללמוד תיאוריה?
כן כי זה גיל שאפשר כבר לגשת להיבחן
שואל השאלה:
אה אז תודה אני אתחיל ללמוד
אה אז תודה אני אתחיל ללמוד
שואל השאלה:
ומאיזה גיל הכי טוב ללמוד לתיאוריה
ומאיזה גיל הכי טוב ללמוד לתיאוריה
מבחן תאוריה 15 וחצי לימוד נהיגה16 וחצי
באותו הנושא: