6 תשובות
אם זה נראה לך יוביל לשיחה מצחיקה אז לכי על זה
שואל השאלה:
^ שיט זה אתה
אנונימית
שואל השאלה:
סתםסתם לא באמת
אנונימית
שואל השאלה:
כן אבל זה ייתן לנו נושא שיחה כזה לצחוק על דברים פה ובכללי לא יודעת מכנה משותף נחמד

התכוונתי שזה מביך כאילו לא ברמה של אין מצב שאני עושה את זה פשוט במצב של לא יודעת אם כדאי או שלא
אנונימית
אם את חושבת שזה מיותר ומביך נראלי ענית לעצמך זה לא שזה חובה לדווח לו
מיותר זה סתם מביך