9 תשובות
שמוליק אמר ללכת לקרוא סיפור!
תנגני על הגיטרה גם אם כואב
שואל השאלה:
זה כואב ממש ברמה שאם אני אנגן זה סתם יכאב אפילו יותר מחר

אני לא משקרת כשאני אומרת שאני מתאפקת לא לנגן
אנונימית
פשוט תעשי מה שבא לך
אם זה חשוב או דחוף לך אז תאמיני לי את תעשי את זה מרצונך.
אם זה חובה אז תעשי את זה עכשיו אין לך ברירה. (:
שואל השאלה:
זה לא חובה אבל יותר חשוב לקרוא מאשר לשחק במחשב
אנונימית
השאלה אם זה תורם לך במשהו?
אני לא בן אדם שקורא ספרים, אבל יוצא שאני קוראת דברים בטלפון, או בסימס לא חסר מה לקרוא (על הדרך מפתחת אנגלית)
תעשי את זה אם מרגיש לך שזה יעזור, בסופו של דבר זה הסיפוק שלך אל תעשי דברים אם לא בא לך עליהם, זאת דעתי
שואל השאלה:
זה פשוט חשוב יותר לקרוא ספרים זה מה שכולם אומרים
אנונימית
זה חשוב לקרוא ספרים שמועילים לך בחיים, שמשנים תודעה חשיבה הבנה ומעשים.
תחיי לפי היגיון לא לפי מה אנשים אומרים (:
שוב, זו דעתי וזה ה"מה שאני אומרת" אבל זה לדעתי הכי חכם
שואל השאלה:
מרוב שזה חשוב כבר אין חשק
אנונימית