12 תשובות
אם יש לך חוזה פריפריה עד 40 ק"מ ואת רוצה לנסוע מבאר שבע לאשדוד. המכונת תיקוף לא תאשר כי לא ניתן להשתמש בחוזה זה.
שואל השאלה:
אז זה מלכתחילה ישלם לי? או שאני צריך לבטל את החופשי חודשי לפני?
אנונימי
אתה לא מובן,
יש לך כסף ברב קו או חופשי חודשי?
שואל השאלה:
יש לי גם וגם^
אנונימי
אז פשוט אם יש לך גם וגם, והחופשי חודשי אי אפשר לנסוע בנסיעה זאת, אז מכשיר התיקוף יחייב אותך מהכסף (ערך צבור)
כמובן שהכסף יתאים למחיר הנסיכה
שואל השאלה:
אז כשאני מנקב את הרב קו זה מחייב אותי דרך הכסף שברב קו?^ (סליחה על הבורות)
אנונימי
אם החופשי חודשי לא מתאים לנסיעה, אז כן. (כמובן אם יש לך כסף ברב קו)
שואל השאלה:
הבנתי, תודה
אנונימי
בכיף (:
צמיד כאן לעזור בתחבורה הציבורית. המשך יום נפלא!
שואל השאלה:
ואז צריך לשלם כשמנקבים שוב או שהחופשי חודשי נשאר?
אנונימי
מה קשור^
זה פשוט לא ינקב לך.
את יש לך את החוזה פריפריה, אשדוד זה לא פריפריה למרות שמאשדוד עד באר שבע זה עד 40 ק"מ.
מנקבים שוב