8 תשובות
זה ממש לא בסדר
צודקת
את צודקת
זה לא מקובל לתת התראה כל כך קצרה, גם שבועיים זה הרבה זמן חופשה. צריך לאשר את זה לפני, זה לא משהו שבאים ומודיעים וזהו.
היית צריכה לתת לו התראה של לפחות חודש מראש, היות ומדובר בשבועיים שלמים שאת לא תהיי. וככה גם היה לו זמן לבדוק ולאשר לך את זה.
היית צריכה לתת לו התראה של לפחות חודש מראש, היות ומדובר בשבועיים שלמים שאת לא תהיי. וככה גם היה לו זמן לבדוק ולאשר לך את זה.
ממש לא בסדר
מסכימה איתך. מי מפטר מישהי בגלל שהיא רוצה לצאת לחופשה??
מסכימה איתך. מי מפטר מישהי בגלל שהיא רוצה לצאת לחופשה??
עדיף לא לעבוד בחברה שמפטרים על דבר כזה
יש חברים שעל כל דבר הולכים (והם לא קרובים לשלמות בעצמם אפילו מי שהם הולכים ממנו יותר טוב) אז בוסים כאלה זה סיוט
יש חברים שעל כל דבר הולכים (והם לא קרובים לשלמות בעצמם אפילו מי שהם הולכים ממנו יותר טוב) אז בוסים כאלה זה סיוט
לא בסדר בכלל.
אני מניח שעילת הפיטורין לא הייתה החופשה אלא שהוא רצה כבר לפטר עוד קודם ורק חיפש את הזמן המתאים.
אני מניח שעילת הפיטורין לא הייתה החופשה אלא שהוא רצה כבר לפטר עוד קודם ורק חיפש את הזמן המתאים.
לפטר זה מוגזם אבל באותה מידה להודיע על חופשה של שבועיים רק שבוע מראש זה כלום זמן כמו שmalia אמרה
באותו הנושא: