10 תשובות
ליומולדת אני מציעה רועש יןתר
אם זה כמה חברים בקטנה אז לא צריך ממש רועש
שמע תלוי מי החברים שלך אבל לצערי הרוב אוהבים מזרחי עומר אדם אייל גולן
שקט
לדעתי רועש כי בכל זאת זה יום הולדת
שואל השאלה:
^^^^^ לא יותר מ 10 איש
^^^^^ לא יותר מ 10 איש
אנונימית
שואל השאלה:
^^^^ אני אוהבת שנות ה 70-80 וגם רוב מי שיבואו
^^^^ אני אוהבת שנות ה 70-80 וגם רוב מי שיבואו
אנונימית
^^אז זה בסדר גם פלייליסט שקט...
לא נשמע כל כך מסיבה *מפוצצת* וגם לא הרבה אנשים אז לדעתי שקט
רועש
באותו הנושא: