7 תשובות
ולא היה לכם טיול לפולי אני יחבוש אותה
זה כיתה יב
^^אכבוש**
אני עכשיו סיימתי יב ואצלי זה היה אמור להיות השנה אבל אז הייתה איזו בעיה עם הפולנים אז פוצץ אבל אני יודעת שהאלו שעכשיו עולים ליב כנראה יצאו
סיימתי יא, לא היה לנו טיול לפולין.
לי יהיה שנה הבאה..
לא היה להם השנה