4 תשובות
אי אפשר לאפס פזם אבל אפשר לחתום / לחזור לשירות קבע
וגם זה תלוי בתקן ביחידה שאתה רוצה
נגיד המפקדת שלי הייתה בשירות הצבאי שלה סייעת רופא שיניים
השתחררה ואחרי חודש חזרה לשירות קבע במיטב
לאפס פז"ם לא, אם תצליח להוציא טופס 55 לתפקיד אחר/יחידה אחרת אז מעולה אבל זה לא מאפס את הפז"ם. במקרים שבהם אתה צריך לעבור הכשרה ארוכה לרוב יתנו לך שתחתום שס"ן (שירות סדיר נוסף ויש לזה גם שם אחר ששכחתי) שזה מזיז את תאריך השחרור שלך כדי שתישאר עוד זמן בצה"ל בגלל ההכשרה.
אבל בכנות אם בנקודה ההיא אתה כבר עובר הכשרה קרבית סיכוי גדול שלא יעבירו אותך לתפקיד שידרוש הכשרה ארוכה כי לצהל אין אינטרס להוציא עליך עוד משאבים
למה שתאפס פזמ
למה לאפס פזם
עדיף לך לחתום קבע אם כבר, תנאים הרבה יותר טובים