9 תשובות
כי הן חרמניות
אולי אתה פשוט לא הטעם שלהן
כי באומיגל תמיד כולם נראים מגסטיק
זה עניין של טעם נו
באומיגל כולם שם הרוב חולי נפש אל תתייחס
לא כולם כן אבל יש שם מלא חולי נפש שגם מראים תזה שלהם
שואל השאלה:
צודקים
צודקים
אנונימי
מה אתה מחפש דירוגים באומגל
אנונימית
שואל השאלה:
למה לא חח
למה לא חח
אנונימי
באותו הנושא: