7 תשובות
הגובה של המטוס
כנראה 10000 רגל
הכוונה לגובה 10,000 רגל, כלומר המטוס מתחיל לנחות
שואל השאלה:
^^כאילו 10 מטר? או 10 מה זה פשוט מעניין אותי בטירוף
^^כאילו 10 מטר? או 10 מה זה פשוט מעניין אותי בטירוף
שואל השאלה:
^^תודהה
^^תודהה
בכיף!
אז ככה: קודם כל גובה 10 אלף הוא הגובה המינימלי שמטוס יכול לשייט בו, כלומר לטוס רגיל. בדרך כלל מטוס טס יותר מהגובה הנ"ל אבל כאשר הוא מתחיל לנחות ומוריד גובה ומגיע ל 10 זה אומר שמתחיל תהליך נחיתה (או שתהליך המראה שהתחיל הסתיים). למה מכריזים את זה במטוס ? ההכרזה לא מיועדת עבור הנוסעים, זה בעצם אומר לצוות שהוא צריך להכין את הנוסעים לנחיתה שעוד 20 דקות בערך אמורה להתבצע. אם זו המראה, זה אומר שהמטוס הגיע לגובה שבו הצוות כבר יכול לקום מהכיסאות שלהם ולהתחיל לתת שירות לנוסעים.
באותו הנושא: