10 תשובות
להבין שאין לך מה לעשות עם זה ולהשלים עם זה
תבכי בשקט ישמנה
המציאות מוכיחה שאת כנראה היחידה שרואה את זה אז אל תחששי
אז תרזי
לא היו שולחים את זה אם היו רואים בך משהו מוזר.
יאללה יא רעים אנשים דוחים אתם כאן
אחות קורה אין מה לעשות מדחיקים זה קורה תמיד בדרכון תז פספורט וכל השטויות האלה
שואל השאלה:
דיווחתי על הסרטון בתקווה שהוא יחסם
אנונימית
תביני שאת אף אחד זה לא מעניין ואף אחד לא יפתח את התמונה ויעשה זום על הבטן שלך. זה לא מעניין!! צאי מזה, הכל בסדר!❤
המצלמה מוסיפה לכולם 5 קילו. אל תרגישי רע מי שמכיר אותך יודע שאת לא נראת ככה. ❤
תמונה לא תהרוס לך את החיים. עדיף שעזבי את זה.
אין לך מה לבכות , כל בן אדם נראה בפני עצמו כלא יפה , תנסי לבקש מהם להוריד את זה