21 תשובות
שואל השאלה:
תודה לכןן
תודה לכןן
אנונימית
שואל השאלה:
זאתי שלא אהבה- לא אהבת את השמלה או שזה לא מתאים בעינייך?
זאתי שלא אהבה- לא אהבת את השמלה או שזה לא מתאים בעינייך?
אנונימית
אם תלבשי גופיה מתחת עד הצוואר כדי לסגור, וכן גרביים אטומות - יהיה טוב בעז''ה (ואם יש צבע פחות דומה לאדום עדיף)
אני אגיד לך את האמת לדעתי זה לא כזה מתאים לחתונה אבל טעם שלך אם את אוהבת אז לכי על זה
תהני❤
תהני❤
שואל השאלה:
חתונה של חברה דתיה^^^
חתונה של חברה דתיה^^^
אנונימית
שואל השאלה:
וואי חח אז מה כן לובשים אין לי מושג חח
וואי חח אז מה כן לובשים אין לי מושג חח
אנונימית
אני בטוחה שיש שם שמלות יותר מתאימות
אולי שמלה ארוכה שחורה סאטן ?
עם כמה שזה נשמע פשוט
זה הכי קלאסי ויפה
וממש מתאים גם לחתונה של חברה
אולי שמלה ארוכה שחורה סאטן ?
עם כמה שזה נשמע פשוט
זה הכי קלאסי ויפה
וממש מתאים גם לחתונה של חברה
שואל השאלה:
יכול אולי לכוון אותי מה הסגנון?
כי אני לא מבינה בזה ומפחדת להגיע בטעות חגיגית מדי :|
יכול אולי לכוון אותי מה הסגנון?
כי אני לא מבינה בזה ומפחדת להגיע בטעות חגיגית מדי :|
אנונימית
שואל השאלה:
כאילו חברה ידידה כזה.. לא בסטי
כאילו חברה ידידה כזה.. לא בסטי
אנונימית
שואל השאלה:
^^^ממ מעניין אני אחפש
תודה
^^^ממ מעניין אני אחפש
תודה
אנונימית
כן אבל זה פתוח מידי בצוואר
אז לתפור או לשים מתחת משהו:)
מזל טוב3>
אז לתפור או לשים מתחת משהו:)
מזל טוב3>
שואל השאלה:
נראלי הבנתי את הכיוון
ממש תודהה
חחח מקווה שאצליח להשתלב
נראלי הבנתי את הכיוון
ממש תודהה
חחח מקווה שאצליח להשתלב
אנונימית
שואל השאלה:
תודה חיימ
תודה חיימ
אנונימית
השמלה נוראית
בבקשה אל תעשי את זה לעצמך
בבקשה אל תעשי את זה לעצמך
לא אהבתי
אני דתי אבל אהבתי
עדיף גופיה מתחת גם
זה חתונה כזאת בטבע?
עדיף גופיה מתחת גם
זה חתונה כזאת בטבע?
אנונימי
לא דתייה אבל השמלה נראת וואו (:
שואל השאלה:
אמאלהה אני בהלםם איזה נשמה את שחיפשת לי!!!
ממש ממש תודה, לא התכוונתי להטריח אותך ככה
וואי איזה נשמה את
אמאלהה אני בהלםם איזה נשמה את שחיפשת לי!!!
ממש ממש תודה, לא התכוונתי להטריח אותך ככה
וואי איזה נשמה את
אנונימית
שואל השאלה:
חחח תודה^
חחח תודה^
אנונימית
לא התחברתיייי
זה מכוער סורי
באותו הנושא: