10 תשובות
זה מסורת
זה נקרא שטריימל
והם לובשים את זה בגלל לא יודע למה אבל בגלל הדת
מסורת וככה הם מתלבשים (צנוע)
שואל השאלה:
אין משהו הלכתי? איך אז כל החרדים מתלבשין ככה גם הספרדים
נראה לי זאת ההלכה
להתלבש ככה
לבוש אירופאי כלשהו שדבק גם בקהילה היהודית באירופה,היום לובשים את זה גם החרדים המזרחים כי הישיבות האשכנזיות הן אלה ששרדו ואיתן גם הלבוש.
^^אין הלכה להתלבש ככה
כי על בן תורה להיראות מכובד
זה פשוט מכובד. במיוחד לתפילה שאז יש לשים בגד עליוון ועוד כיסוי ראש להרגיש את כבוד המעמד כי זאת פגישה עם מלך מלכי המלכים.
אנונימי
שואל השאלה:
תודה^^^
חיפשתי סיבה רלוונטית ולא "מסורת"