3 תשובות
גם אצלי זה בול אותה סיטואציה, אל תדאגי, יהיה בסדר, תמיד הכי כיף להיפתח לאנשים חדשים ולהכיר
תקשיבי יפה שלי, הכל טוב, אין לך מה לדאוג
אני גם עברתי מבית ספר של א-ח עם 2 כיתות בשכבה לבית ספר של 12 (!!!) כיתות בשכבה
עשו לנו איזשהי תכנית מעברים כדי לגבש את כולם לפני המעבר וזה לא ממש עזר.. את תעברי לשם עם חברים שלך מהבית ספר הקודם, תהיו ביחד בהתחלה (בהפסקות וזה) ואני מבטיחה לך שעם הזמן את תכירי שם חברים- פרוייקטים קבוצתיים, דיונים בכיתה או סתם תעזרי למישהו/מישהי עם עט או משהו ומשם זה כבר ימשיך לבד. אין מה להלחץ, הכל בסדר אחותי באמת. את המורים את תכירי עם הזמן, את תמצאי את המקום שלך, זה אולי יקח קצת זמן אבל בסוף זה יקרה. חודש חודשיים גג!!
את תתחילי שנה ותראי שזה לא כזה מפחיד כמו שזה נראה ואת תסתדרי. הכל בסדר 3>
אני גם עברתי מבית ספר של א-ח עם 2 כיתות בשכבה לבית ספר של 12 (!!!) כיתות בשכבה
עשו לנו איזשהי תכנית מעברים כדי לגבש את כולם לפני המעבר וזה לא ממש עזר.. את תעברי לשם עם חברים שלך מהבית ספר הקודם, תהיו ביחד בהתחלה (בהפסקות וזה) ואני מבטיחה לך שעם הזמן את תכירי שם חברים- פרוייקטים קבוצתיים, דיונים בכיתה או סתם תעזרי למישהו/מישהי עם עט או משהו ומשם זה כבר ימשיך לבד. אין מה להלחץ, הכל בסדר אחותי באמת. את המורים את תכירי עם הזמן, את תמצאי את המקום שלך, זה אולי יקח קצת זמן אבל בסוף זה יקרה. חודש חודשיים גג!!
את תתחילי שנה ותראי שזה לא כזה מפחיד כמו שזה נראה ואת תסתדרי. הכל בסדר 3>
אנונימית
יהיה בסדר
באותו הנושא: