8 תשובות
אכן
נורמלי? לא
הגיוני? כן
הגיוני? כן
כן כן
כמו 99 אחוז מהבחורות שהכרתי, כן זה דבר גורף ומסתבר גם נורמלי אצלכן
כן הגיוני,אבל השאלה שאת אמורה לשאול את עצמך זה איך את מתחילה להתנהג שונה בשביל לאהוב את האישיות שלך.
פעם שנאתי את איך שהתנהגתי ואני יודעת שזה נשמע מוזר אבל התחלתי לכתוב כל יום מה אני שונאת באישיות שלי וכל יום עשיתי שינוי קטן בהתנהגות וזה עזר לי לאהוב את מי שאני❤
מוזמנת לפנות אליי בפרטי❤❤
פעם שנאתי את איך שהתנהגתי ואני יודעת שזה נשמע מוזר אבל התחלתי לכתוב כל יום מה אני שונאת באישיות שלי וכל יום עשיתי שינוי קטן בהתנהגות וזה עזר לי לאהוב את מי שאני❤
מוזמנת לפנות אליי בפרטי❤❤
כן אני לא חושבת שאת בן אדם רע נראלי את סתם נתפסת בדברים קטנים באישיות שלך בואי אף אחד מאיתנו לא מושלם אבל לפחות את יודעת להוכיר בזה זה חשוב מאוד אם משהו מפריע לך באופי שלך תנסי לשנות❤
כן
כי זה משהו שונה מראה חיצוני ואישיות
כי אישיות זה פנימי
כי אישיות זה פנימי
באותו הנושא: