7 תשובות
כן מפחיד
אומייגאד אחותי ישנה עם עיניים פתוחות
הן לא ממש פתוחות אבל אם מסתכלים עליה כשהיא ישנה זה נראה חצי פתוח וזה מלחיץ פיצוצים
הן לא ממש פתוחות אבל אם מסתכלים עליה כשהיא ישנה זה נראה חצי פתוח וזה מלחיץ פיצוצים
היה לי ארנב שישן עם עיניים פתוחות וזה היה מקריפ ברמות
בת דודה שלי.
הכי מלחיץ בארץ.
הכי מלחיץ בארץ.
וואו. זה כל כך מגניב. גם אני רוצה לישון עם עיניים פקוחות
המורה שלי למתמטיקה ישן עם עניים פקוחות
נחש. הם תמיד ישנים עם עיניים פקוחות
באותו הנושא: