9 תשובות
לא
לא
זה היום הולדת שלך
זה היום הולדת שלך
כן זה מביך לי בשביל ילדים שמסתובבים עם זה
אם את אוהבת ורוצה אז לא אל תשימי על אנשים בעיה שלהם אם ככ אכפת להם
גם אם מביך וגם אם לא- לאף אחד לא באמת אכפת, את לא מכירה את האנשים במסעדה וגם לא תפגשי אותם שוב
לא
לא, זה היום הולדת שלך, תהניי ותחגגי :)
עזבי אם מביך- אלו אנשים שאת כנראה לא תראי שוב בחיים שלך אז לא ממש אמור להיות לך אכפת ואם לא אכפת לך אז זה בכלל לא מביך מחתחילה
באותו הנושא: