2 תשובות
שואל השאלה:
למה שלא ארצה ללבוש את טבעצ האירוסין אבל
הטבעת של החתונה מביאים לשושבין שישמור ואז החתן שם לך על היד בחתונה והטבעת של האירוסין את שמה אותה בכל תקופת האירוסין ניראלי ולובשים על האצבע הרביעית לכיוון הזרת