18 תשובות
הוא סתם מסכן זה אפילו לא משנה
מזל שנפטרת ממנו
אולי עצם זה שירד לך הרגש באותו הרגע גרם לו להבין שאין לו מה לחפש עם מישהי שלא רוצה אותו, אז הוא הצליח להדחיק את הרגש ולמחוק אותך ממנו ישר.
אנונימי
מה זה משנה? נפרדתם וירד לך הרגש
שואל השאלה:
מה למה למה הוא סתם מסכן, לא בטוח שהוא בגד
אנונימית
כי להגיב ככה זה להיות מסכן
אם ירד לו ממך הוא היה צריך להגיד
לא לחכות שאת תיפרדי
יש מצב שפשוט בגלל שנפרדת ממנו כמו מי שמעליי אמר אז הוא אמר שאין לו מה לחפש איתך או שהוא פשוט איבד רגש
שואל השאלה:
כי זה הפתיע אותי וזה לא התגובה של גברים בדרך כלל וזה גרם לי לחשוב על האופציה שהוא אולי בגד בי
אנונימית
^^^ מסכן שהיא בזבזה לו את הזמן אולי..
אנונימי
^^ אם את באה לגבר ואומרת לו אחרי שנה וחצי שירד לך הרגש ממנו - אין לו מה לעשות עם זה. הכי חכם בשבילו להיפרד ולא לעשות סיפור ולשכוח ממך
אנונימי
לגבי התגובה הראשונה אני באמת שמנסה להבין מאיפה הסקת שהוא מסכן ושמזל שהיא נפרדה ממנו? היא נפרדה ממנו כי היא לא רוצה לצאת איתו יותר לא כי היא צריכה צומי, לא? אני באמת שואלת אם אני טועה
תשמעי אני לא שולל שהוא בגד בך, אבל לפי התגובה שלו אין קשר לאם הוא בגד בך או לא, כי גם אם הוא בגד בך הוא יכול להתחנן שלא תיפרדי ממנו, כך שאין קשר.

מה שאני בא להגיד הוא שגם אם הוא בגד בך וגם אם הוא לא בגד בך התגובות היו זהות.
אנונימי
נכון^
לא,הוא פשוט לא חייב להתרפס בפנייך
זה שהוא לא בוכה לך אל תעזבי אותי לא אומר שהוא בוגד
תמשיכו הלאה,לילה טוב
אנונימי
כל אחד מתנהג לדברים כאלה בצורה שונה

אולי הוא היה קצת בשוק ולא ידע איך להגיב או ניסה להדחיק את הרגש, התגובה שלו לא מעידה על כלום
מה לא מה הקשר?
זה שהוא לא הגיב לא אומר שהוא בגד בך בשום צורה. אני לא מכיר אותו אז אולי הוא כן אבל אל תסיקי שהוא בגד בך בגלל זה.
אתן צריכות להבין שלרוב הגברים אין למי לפנות כשקשה להם, כי אף אחד לא יבין אותם, והם מפחדים שישפטו אותם כי הם צריכים להיות חזקים כי הם גברים! או שיט כזה. אז לדעתי מה שקרה, והסיבה שהוא הגיב באדישות, היא שאחרי שנה וחצי של יחסים, שהוא נפתח בפנייך, כשנפרדת ממנו (מה שלגיטימי לגמרי! שלא יתחילו לחשוב עכשיו שאני שופט שהפסקת להרגיש אותו דבר.) הוא החליט פשוט להסגר לחלוטין, מפחד שתהפכי למישהו אחר ותשפטי אותו, כי הוא כבר לא סמך עלייך יותר. כמובן שזו תאוריה ויכולות להיות מליון סיבות אחרות, אבל זו דעתי, לרובנו קשה להיפתח לאחרים ואנחנו סוגרים דלתות מהר מאוד, קל לעבוד עלינו פעם אחת, לא פעמיים.
יש מקרים שלוקח זמן לעכל את הדברים
יכול לקרות מקרה שסתם יודיעו למישהו שמישהו מת (חס וחלילה) ובהתחלה לא נגיב לזה בקיצוניות, יעבור טיפה זמן ואז יפול לנו האסימון שוואלה ___ מת ויהיה לנו עצוב
לוקח לפעמים זמן להבין דברים ויכול להיות שבהמשך יהיה לו יותר קשה ןהוא יקלוט מה זה להיות בלעדייך, זה לא בהכרח בגידה
כנראה יש לו אגו והוא לא רצה להראות לך שהוא שבור מזה
מניסיון אם הוא הגיב ככה תמיד הייתה לו מישהי מהצד
אנונימית