4 תשובות
כל אחת והכינוי שהיא אוהבת.
עם לי היו קוראים "מאמי" הייתי מקיאה.
אבל נגיד יש כינויי חיבה שאני כן אוהבת וזה גורם ללב שלי לזוז מהר יותר
כי כיף לך לשמוע את זה
רק שימי לב שאת לא מתאהבת ונכנסת למערכות יחסים רק בגלל כינוי
אל תתקפי אותי בבקשה
עניתי על השאלה ואז הרחבתי על הנושא
שואל השאלה:
מה אכפת לי ממך , מה את חופרת על עצמך בשאלה שלי הזויה.
אנונימית